希望lex健健康康开开心心
 

If I Were A Bird
in my darkness dreams
在我漆黑的梦境中
I hear you call me
我听见你在呼唤我
You give me the reason to live
你给了我活着的理由
In my dirty heart
在我肮脏的心中
I hear you call me
我听见你在呼唤我
And you reach out to carry me away
你向我伸出援助之手带我走
No one can save my soul
没有人能拯救我的灵魂
Only you
只有你
———————————————————————

查看全文
 
评论(40)
 
 
热度(1842)
  1. 共6人收藏了此图片
只展示最近三个月数据
 
上一篇
下一篇
© Hyacinth|Powered by LOFTER